• Zwroty i reklamacje

reklamacje@zabawkowotorun.pl - adres mailowy na który zgłaszamy reklamacje bądź informacje o odstąpieniu od umowy (zwrot towaru).

 

 

Reklamacje.

Na każdy zakupiony w sklepie towar udzielana jest 12 miesięczna gwarancja.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktów!

W przypadku reklamacji przedmiotu należy:

1. Wysłać wiadomość drogą mailową na adres: reklamacje@zabawkowotorun.pl z informacją:

- jaki produkt jest reklamowany

- kto jest kupującym

- jaki problem występuje w reklamowanym produkcie.

2. Po otrzymaniu informacji z odpowiedzią, towar należy staranie zapakować oraz odesłać na adres:

sklep Zabawkowo Toruń

ul. Działowskiego 8 lokal 6

87-100 Toruń


3. W przesyłce obowiązkowo należy umieścić:

- formularz reklamacyjny (do pobrania na końcu strony)

- dowód zakupu FV

4. Po otrzymaniu produktu serwis opierając się na treści zgłoszenia przez kupującego sprawdza towar.

W przypadku potwierdzenia reklamacji, towar zostaje naprawiony w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych oraz odesłany do kupującego. Koszty odesłania towaru z serwisu pokrywa serwis.

W przypadku nie potwierdzenia reklamacji, towar zostaje sprawdzony w celu wyceny naprawy pogwarancyjnej.

Kupujący zostanie poinformowany o kosztach takiej naprawy. W przypadku akceptacji kosztów, towar zostanie naprawiony zgodnie z ustalonymi wcześniej kosztami naprawy. Wówczas koszty odesłania towaru z serwisu pokrywa kupujący.

 

Zwroty.

Zgodnie z prawami konsumenta każdy kupujący ma prawo do odstapienia od umowy kupna i odesłania towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Zwracać można jedynie towary nowe, nie noszące śladów użytkowania, kompletne, w oryginalnych, nie uszkodzonych opakowaniach.

W przypadku zwrotu towaru należy:

1. Wysłać wiadomość drogą mailową na adres: reklamacje@zabawkowotorun.pl z informacją:

- jaki produkt będzie zwracany

- kto jest kupującym

- numer konta do zwrotu wpłaty

2. Po otrzymaniu informacji z odpowiedzią, towar należy starannie zapakować oraz odesłać na adres:

sklep Zabawkowo Toruń

ul. Działowskiego 8 lokal 6
87-100 Toruń

3. W przesyłce obowiązkowo należy umieścić:

- pełne dane kupującego

- pismo informujące o odstąpieniu od umowy

- dowód zakupu FV

4. Po otrzymaniu przedmiotu, serwis sprawdza stan towaru oraz wydaje ekspertyzę o przyjęciu na zwrot.

5. W ciągu maksymalnie 14 dni roboczych wpłata zostanie zrealizowana na konto podane w zgłoszeniu przez kupującego.

 

>> FORMULARZ REKLAMACJI <<