-
Zwroty i reklamacje
reklamacje@zabawkowotorun.pl - adres mailowy na który zgłaszamy reklamacje bądź informacje o odstąpieniu od umowy (zwrot towaru).
Reklamacje.
Na każdy zakupiony w sklepie towar udzielana jest 12 miesięczna gwarancja.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktów!
W przypadku reklamacji przedmiotu należy:
1. Wysłać wiadomość drogą mailową na adres: reklamacje@zabawkowotorun.pl z informacją:
- jaki produkt jest reklamowany
- kto jest kupującym
- jaki problem występuje w reklamowanym produkcie.
2. Po otrzymaniu informacji z odpowiedzią, towar należy staranie zapakować oraz odesłać na adres:
sklep Zabawkowo Toruń
ul. Tęczowa 1c
87-162 Lubicz Dolny
3. W przesyłce obowiązkowo należy umieścić:
- formularz reklamacyjny (do pobrania na końcu strony)
- dowód zakupu FV
4. Po otrzymaniu produktu serwis opierając się na treści zgłoszenia przez kupującego sprawdza towar.
W przypadku potwierdzenia reklamacji, towar zostaje naprawiony w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych oraz odesłany do kupującego. Koszty odesłania towaru z serwisu pokrywa serwis.
W przypadku nie potwierdzenia reklamacji, towar zostaje sprawdzony w celu wyceny naprawy pogwarancyjnej.
Kupujący zostanie poinformowany o kosztach takiej naprawy. W przypadku akceptacji kosztów, towar zostanie naprawiony zgodnie z ustalonymi wcześniej kosztami naprawy. Wówczas koszty odesłania towaru z serwisu pokrywa kupujący.
Zwroty.
Zgodnie z prawami konsumenta każdy kupujący ma prawo do odstapienia od umowy kupna i odesłania towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Zwracać można jedynie towary nowe, nie noszące śladów użytkowania, kompletne, w oryginalnych, nie uszkodzonych opakowaniach.
W przypadku zwrotu towaru należy:
1. Wysłać wiadomość drogą mailową na adres: reklamacje@zabawkowotorun.pl z informacją:
- jaki produkt będzie zwracany
- kto jest kupującym
- numer konta do zwrotu wpłaty
2. Po otrzymaniu informacji z odpowiedzią, towar należy starannie zapakować oraz odesłać na adres:
sklep Zabawkowo Toruń
ul. Tęczowa 1c
87-162 Lubicz Dolny
3. W przesyłce obowiązkowo należy umieścić:
- pełne dane kupującego
- pismo informujące o odstąpieniu od umowy
- dowód zakupu FV
4. Po otrzymaniu przedmiotu, serwis sprawdza stan towaru oraz wydaje ekspertyzę o przyjęciu na zwrot.
5. W ciągu maksymalnie 14 dni roboczych wpłata zostanie zrealizowana na konto podane w zgłoszeniu przez kupującego.